Translate

2012. április 3., kedd

Biztos csak fektetve jó?


Ami tuti biztos, hogy gyerekeknél így van :)! Mármint az alvásnál. Tehát a kérdésre a válasz: IGEN! Vagy mégsem? Olyan bizonytalan vagyok! Mert most így speciel eszembe jutottak a denevérek. Tegyük fel, hogy betekinthetünk egy denevér család életébe: A denevér gyerekek az egész éjszakás repdesés után már laposakat pislognak, hiszen lassan jön fel a napocska. Itt az ideje a csicsikának! Esti mese, jó éjt (vagy jó reggelt?) puszi, majd Denevérné odaszól Denevérnek: "Drágám, kicsikéinket ma ne a szalmacseppkő mellé lógasd (bocsánat, de itt nem írhatok mást; tényleg fejjel lefelé lógnak) fel, mert ott mostanában folyton csöpög a víz. Sokkal nyugodtabban tudnának aludni a sztalagmit mellett."
Tehát bebizonyosodott, hogy még egy ilyen triviális esetben sem, mint az alvás, nem tudjuk azt a szabályt LEFEKTETNI, hogy valami csak fektetve jó. :)
És van még egy pár kivétel a lakásunkban is. Íme az egyik:

Ez a mi csordultig teli evőeszközös fiókunk (meg egy pár betolakodó).
Kedves nézőink láthatják: az evőeszközök fekvő pozícióban.


Itt lesz az új helyük.


Ők a beköltözők leendő szobái, azaz: befőttes és bébikajás üvegek


Feldíszítettem őket kék rafiával? De hogy minek?
Nem látszik belőlük semmi felülről. Kb. két perc kiesés.

Beterítettem a fiókba egy fiókvédőt, hogy a tányérok ne koccanjanak
neki az üvegeknek. Biztos, ami biztos, a fiók két oldalába becsavartam 
egy-egy csavart, majd damilt kötöttem rá.

Íme a mű felül nézetből.


 És oldal nézetből.



Ui.: Bocsáss meg Drágám, de ez az írás is nagyon pihentre sikerült :)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem azért tettél rájuk kék rafiát, mert illik a tányérhoz :)

    VálaszTörlés
  2. Hát, most ahogy így mondod! A probléma megoldva :). Te egy zseni vagy!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...