Translate

2012. április 6., péntek

Késeim fellázadtak

Szakácskéseim a minap közölték, hogy igen örvendenek azon ténynek, hogy az éjszaka a legszebb álmuk közepén végre nem fúródik - mit fúródik! -, DÖFŐDIK az oldalukba a villák szúrós feje. Na már most, ha éppenséggel tudtak aludni, mert az evőkanalak többségében hajnal 4-ig nézték a "Minden lében két kanál" című sorozatot.


Igen, elismerik, tényleg nem rossz sorozat, és mégiscsak egy félig-meddig magyar az egyik főszereplő, na de unos-untalan ezt bámulni?! Ráadásul szinte reggelig?! De mindezeket a dolgokat még el is néznék nekem, ha nem nyomorogtak volna éveken keresztül az evőkésekkel egy fakkban, ők a KONYHAKÉSEK! Tehát - véleményük szerint - most már igazán megérdemelnének egy luxuslakosztályt.
Én erre a lehető legnagyobb nyugalommal csak annyit feleltem: Ha ők majd úgy vágnak, mint ezek a kések,



akkor majd kapnak tőlem egy ilyet:


De hogy lenyugodjanak a kedélyek, készítettem nekik egy emilyet:


Eme remekmű (bocsánat a szerénytelenségemért, de egyszerűen beleszerettem) "bonyolult" elkészítési módja a következő:



Hozzávalók: a mi kakaótároló kerémiaedényünk, és 6db bambusz tányéralátét.


 Ha esetleg valakinek nem ugrik be, hogy milyen a bambusz tányéralátét ;). Nekünk speciel gyönyörű indigókék színben van, ami tányéralátétként nem funkcionál, mert mihelyst egy kis víz éri, az asztal is ilyen színben pompázik élete végéig. Esetleges felhasználási javaslat még késtartón kívül: speciális festék bármilyen anyagra :)


Levágtam egy kicsit nagyobbra mint a kerámiaedény. Ez kemény meló. Gondoltam, hogy metszőollóval próbálkozom, de ő a képembe röhögött, hogy hamarabb elvág egy 100 éves tölgyfát, mint ezt. Úgyhogy maradt az olló meg anyukám jobb keze. Köszi anyukám!!!


Aztán hármat legyező-szerűen összehajtogattam.


A három legyezőt egymásra raktam, majd a maradék három alátéttel körbetekertem.


Ilyen lett felülről a szushi-szerű késtartóm.


A lakásban fellelhető összes kést beletuszkoltam (11db). Hihetetlen, de még fér bele! Van valakinek fölös szakácskése ;)?
Egyébként az evőkésekkel ellentétben a bambuszrudak nem zavarják őket. Azt mondják, olyan jó érzés, ahogy melegen körülölelik őket. Ki tud rajtuk kiigazodni? :)




 Itt pedig megcsodálhatjuk az ihletadó késtartót. Martin Robitsch tervezte, és potom 125$-ért  itt meg is vásárolható. Az mostani árfolyammal számolva 27.000 Ft. "Há nórmális Margit?"


Diy csináld magad diy csináld magad
rendszerezés rendszerezés rendszerezés rendszerezés

9 megjegyzés:

  1. Ezt még én is talán meg tudom csinálni, jó ötlet:)üdv, a marketingesed

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Ídes Rúzsám! Köszönöm szépen :)! Megnéztem az oldalad és nekem meg az tetszik nagyon! Hát ha még tudnád, hogy mi az eredeti végzettségem ;)

      Törlés
  3. ez nagyon jó! megcsináljuk.
    amúgy a késkészletünk kb. ugyanaz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem egy bonyolult művelet elkészíteni, úgyhogy neked biztos, hogy menni fog ;)

      Törlés
    2. Hú ez félreérthető, úgyhogy újra megfogalmazom a választ: egy olyan valaki, aki Hundertwasser konyhát készít csemetéjének, akkor ha az egyik kezét zsebre rakja, a másikkal pedig a rántást kavarja, még úgy is el tudja készíteni :D

      Törlés
  4. Imádlak a CSÚCS SZUPER ötletedért! :-))))
    Köszönöm, köszönöm, köszönöm

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...