Translate

2012. május 18., péntek

Orvosságok rendszerezése

Azt már megmutattam, hogy én miként rendszereztem a gyógyszereinket otthonunkban. Igazság szerint nálunk a hadiszállásuk a konyhában lett kialakítva, annak ellenére, hogy az amerikai filmekben a másnapos főszereplő mindig a fürdőszobában veszi be a macskajaj elűző piruláját. Egyszer nekem is volt ilyen törekvésem, hogy a mosdó feletti szekrényben lesz az összes orvosság, gyógykenőcs és miegymás, de nem működött. Például a tabletták többségét étkezés előtt, közben vagy után kell bevenni, ráadásul ha nincs a szemem előtt, akkor hajlamos vagyok el is feledkezni róla. Szóval nálunk két megoldás jöhetett volna szóba:
1. a tisztálkodó helyiségben kialakítunk egy étkezősarkot,
2. a konyhába kerülnek a medicinák.
Végül mi az utóbbit választottuk, de csak azért, mert hová rakjak egy asztalt a fürdőnkben? :)


Gyönyörű pasztell színekben pompázik minden a fürdőben. Természetes a gyógyszeres táska sem maradhat ki a sorból.
 
 
 
Forgótányéros kivitelezés, akár egy gyógyszertárban. Csak itt alul törölközők, felül ágyneműk, oldalt tisztálkodási szerek.
 
 
 
 Szerintem ezek a házigazdák is arra a következtetésre jutottak, hogy ezek a fránya gyógyszerek egy csomó helyet elfoglalnak a szekrényeikben. Ezért gondoltak egyet, és beépítették a falba a tárolót. Mondjuk ezzel a megoldással a széntabletta csak egy karnyújtásnyira került a célhelységtől :)
Hihetetlen, de még gyógyszereket is lehet ajtón tárolni. Hogy tisztában legyünk vele, melyik zsebben mi van, csak egy csipesz és színes papír szükséges hozzá.
 
 
 
forrás
Végre valaki, aki szintén a konyhában tárolja a tablettákat. Na jó, ez megint Martha néni (Martha Stewart) fiókja, és főként csak kötözők, sebtapaszok és fertőtlenítők vannak benne konyhai balesetek végett, na de akkor is....



Pinned Image
forrás
Itt a tulaj viszont minden medicinát a konyhában tárol. Köszönöm, hogy nem vagyok a világon ezzel egyedül :). És ő is gyártott hozzá címkéket, akárcsak én (itt megnézhető)
 
 
  
Ennek már tényleg egy rusztikus gyógyszertár kinézete van. Szerintem nem készítettek olyan listát mint én, és csak gyűlnek, gyűlnek az azonos pirulák :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...