Translate

2012. július 16., hétfő

F. Sz. lelki gyógyulásáért (III. rész első fele)

Páciensem, F. Sz. eddig összesen két alkalommal járt nálam. 
Az első "beszélgetésen" hipnózis segítségével kiderítettük, hogy milyen lelki tényező(k) állhat(nak) visszatérő álmai, rossz közérzete hátterében. Végül a következő diagnózisra jutottam: F.Sz. valamiféle metamorfózison ment keresztül, melyet testileg és részben lelkileg sikerült neki feldolgoznia. Helytáll új környezetében is, sőt szereti is azt, csupán egy dolog hiányzik régi életéből: a REND! (F. Sz. lelki gyógyulásáért (I. rész))
A második ülésen következhetett a terápia azon része, amely segítségével elkezdtük a káosz, azaz a betegség felszámolását, és F. Sz. a gyógyulás útjára lépett.(F. Sz lelki gyógyulásáért (II. rész))
A mostani alkalommal F.Sz. azért keresett fel, hogy beszámoljon a fejleményekről, amik az utóbbi időben történtek vele. Örömmel újságolta, hogy a káosz feletti uralmat teljes mértékben tudja kezelni; ha érzi, hogy újra elő akar törni, akkor máris cselekszik a megfékezésére. Közérzete jó, visszatérő álmai megszűntek. Kidolgozott apró trükköket, hogy kedélyállapotát még inkább javítsa. A legutóbbi alkalommal az ajtóit vette kezelésbe. Íme! 


Felhasznált anyagok (pontosabban egy része, majd ajtónként részletesebben leírom):
  1. ezüst színű karton (eredetileg tükörfóliát szerettem volna, de azt nem leltem szerény városkánkban), 
2. mintás csomagolópapír, 
                                        3. 45*45 cm-es vékony farostlemez (bútor hátuljára szokták rakni)
4. gumi



A farostlemez egyik felét csomagolópapírral,
a másikat az ezüst színű kartonnal vontam be (mivel az ajtónk mintás üvegből van, ezért az ezüstszínű került arra a felére).
A csomagolópapír kissé átlóg a farostlemez ezüst felére is, hogy az oldalak takarásban legyenek. 
A ragasztásukhoz csak stiftet vagy sprayt ajánlok, mert különben felpúposodhat  a papír (ezt tapasztalatból mondom).


Miután bevontuk a lapot, a következőkre lesz szükségünk:
1. olló,
2. ragasztó,
3. csipesz,
4. kapcsos szögbelövő,
5. gumi,
6. hűtőmágnesek. 


Igen, jól látjátok, hűtőmágnesek. Kissé viharvertek...
Pontosabban nagyobbik Picinykém amikor még egyetlen Picinyke volt, akkor valamilyen úton-módon lehalászta a hűtőről, miközben abba a tudatba ringatta magát, hogy a képen látható torta ténylegesen fogyasztható. Végül is a fele tényleg eltűnt. :)


A szögbelövővel felerősítettem a gumiszalagot. 
Az adott tárgyat odahelyeztem, aztán lőttem közvetlenül mellé:)


Az ollóknál ügyelni kell, hogy a füle miatt a másik tárgytól messzebb kell felerősíteni.


Miután a hűtőmágnesekről levakartam a félig megcsócsált papírt, felragasztottam őket.
Tádááám, a hullámcsatok pedig őhozzájuk ragaszkodnak :)
(Ez a hűtőmágneses ötlet csak félig-meddig az enyém: láttam egy képet, ahol mágnesszalag segítségével rögzítették a csatokat. Innen jött az ihlet, de én természetesen az újrahasznosítás felé vettem az irányt. Jelen esetben ezt a hűtőmágnesek jelentették.)


Kifúrtam a farostlemez sarkait. 
Rögtön a facsavart fúrtam bele, csak semmi cicó az előfúrással :)


Végül pedig a szekrényajtóra rögzítettem a csavarokkal.


Mivel a szekrényünknek két ajtaja van, holnap megmutatom, hogy mi is lett a másikkal :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...