Translate

2012. október 20., szombat

Címke, címke, címke

Címke, vignetta, cetli, cédula....
De minek? Minek? Minek? Minek? (A.E. Bizottság után szabadon)

Apropó, vignetta! Tudtátok, hogy van egy olasz La Vignetta nevezetű étterem, ahol dzsessz zenét adnak elő esténként? Bocsánat, de névazonosság miatt idekívánkozott ez a téma.
Mellékesen megjegyezném, hogy sokkal kellemesebb a címkézés fontosságáról olvasni, ha a háttérben hangulatos zene szól. Nemde?!



És akkor most következzék, hogy mi végre van nálam ez a címke mánia. Először azt hittem, hogy Ő miatt. Mert Ő szereti nem oda rakni a dolgokat, ahová kéne. Aztán rájöttem, hogy nemcsak Ő, hanem én sem. Hiába tudom, hogy hol lenne a helye, ha egyszer mellette hívogat egy sokkal nagyobb placc. Na de mióta címkék vannak, nem lehet ezt megtenni. Egyrészt mert ott vannak azok a gyönyörű papírokból megkonstruált cédulák, amelyek csábítóan magukhoz vonzanak. Másrészt - ha az előbbi még sem válna be - akkor a rajtuk felfedezhető szigorú fekete betűk, melyek rendre utasítanak.
Most pedig lássunk is egy párat azok közül, melyeket eddig készítettem:

WC-papír gurigából stílusosan a fürdőszobaszekrénybe.
Leírás itt olvasható.

A konyhai fiókokba VHS kazettákból készítettem.
Leírása itt.

Parafadugókból

Az orvosságoknak színes papírból alkottam címkéket.
Leírása itt

A konyhai rendszerezőnk elkészítése pedig itt található.

És végül következzék a legutóbbi címkézésem, amit a Pax szekrényünk másik felén hajtottam végre (a kétajtós rendszerezéséről itt lehet olvasni)

A rumlik országa.
Ne kérdezzétek, hogy annak az Ikeás szatyornak
mi a teendője a porszívónk fölött, és azt se,
hogy az a rozsdás sámli mit keres alatta.

Igen, a polcok csavarokkal lettek alátámasztva.
A polcokon pedig nem volt élvédő fólia, mert
egy régi szekrényünket hasznosítottuk újra
(azaz Ő felaprította)

Először kezelésbe vettem a polcokat:

A polcok oldalára a vasalót legmagasabb
fokozatra állítva
rávasaltam az élvédő fóliát.
A csavarokat is kicseréltem polctartóra.

Aztán jöhetett a rendszerezés:


Mintás papírokra felírtam, hogy az adott polcokon mi található,
majd kétoldalú ragasztóval rögzítettem.
No és ha még kosár is volt, akkor azokra külön is a beltartalmát.
Még egy kép a porszívó nélkül is.


Amennyiben rajtam kívül más is a címkézés hatása alá került, ne aggódjon, még további ötletekkel rukkolok elő. :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Tudod, hogy ebben a bejegyzésedben egy-két nem látszik? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy szóltál! Sajnos pár hónapja betelt a táram, és valószínűleg törlődtek ezek a képek. De most már módosítottam. Köszönöm még egyszer!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...