Translate

2012. október 8., hétfő

Dr. Bubó esete, avagy orvosi táskából rendszerező



Látta valaki a főcímdal alatt Dr. Bubó táskáját? NEEEM? Azért mert.... Kérem, hajoljon mindenki közelebb, megsúgom: megszereztem! Sőt, azt még halkabban mondanám: átfestettem! Psszt, még rá is pingáltam! Ja, és teljesen más funkciót kapott.

Most pedig lássuk a tényeket:

Itt van az a bizonyos táska, melyet több kiló por borított be,
ezért alaposan lesikáltam, mielőtt ecsetet ragadtam volna.

Kikevertem a színt, melyhez alapként egy vizes bázisú környezetbarát
 dekorfestéket (elvileg csak fára, de nekem a műbőrön is működött)
használtam. Adtam még hozzá többségében sötétkék, és kisebb
mennyiségben zöld akrilfestéket.


Végeredményként ezt a retro kéket kaptam. A festés kicsit hosszadalmas volt amiatt,
hogy várnom kellett a száradással, hogy továbbléphessek a táska másik oldalára.
 De itt még nincs vége!


Ugyanis kitaláltam, ha már egy orvosi táskáról van szó, akkor legyen
rajta egy kereszt is. Na azért nem az a nagy vörös, hanem egy szolídabb.
Ehhez ugyanazokból az összetevőkből kevertem ki színt, csak
ebben az esetben a zöld volt többségben.
Maszkolóval kijelöltem a kereszt függőleges vonalát.
A zár részt betömködtem, hogy a festék ne folyjon bele.


Először a nyelv alatti részt festettem le, aztán a nyelv fölötti következett.
Itt is maszkolóval letakartam a festeni nem kívánt részeket.

Aztán következett a vízszintes rész.
A festék megfolyhat a festőszalag ellenére is.
Akkor utólag ecsettel lehet javítani.


 Végül a fülnél lévő fém részt megtisztítottam a festéktől, és
tádám, íme a végeredmény.


No és mi célt szolgál eme remek darab? Tekintsünk csak bele!

Khümm, jól látják kedves hölgyeim, ezek azoknak a bizonyos nehéz napoknak
a kellékei.
Tökéletesen elférnek az új táskámban, amíg színházba nem megyek :)


Ui 1.: Eláruljak egy titkot? Ez nem is Dr. Bubó táskája volt, de tényleg szereztem egyet egy aukciós portálon fillérekért, aztán lefestettem, rápingáltam és teljesen más funkciót kapott. :))
Ui 2.: Hamarosan eredeti helyét is bemutatom a kis kékségnek!

14 megjegyzés:

  1. Mit is mondhatnék?! Csúcs vagy!!! :) Még ha ez leírva kicsit furcsán is mutat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de örülök, hogy tetszik! Kicsit féltem, hogy sok embernek nem jön be, de boldog vagyok, hogy te nem közöttük vagy! :)

      Törlés
    2. Táskamániám van, ahogy megláttam az volt az első gondolatom: "nekem is kell"

      Törlés
    3. Most néztem, hogy újonnan 16.000 Ft a műbőrös változat, de az aukciós oldalakon ha mázlid van, akkor 1000 Ft körül is tudsz venni (nekem jóval alatta volt). Szóval hajrá!

      Törlés
    4. Ennyire olcsót még nem láttam, vagy csak rosszul kerestem. De most reménykedem egyben, titokban-halkan...

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszi, csak a Márk meg ne lássa, mert még kardjába dől a szín láttán. Főként, hogy mire hasznosítottam :)

      Törlés
  3. Nagyon érdekes megoldás(a szó pozitív értelmében)! :)
    Ilyen eszembe nem jutna, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha egyszer Dr. Mókuskonzerv leszel (úgy látom, elég nagy rá az esély), akkor készítek neked egy ilyet :))

      Törlés
  4. nekem is tetszik

    ha a széleken meg le is kopik majd idővel a festék, direkt jó patinája lesz (a beltartalmára rímelve:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...