Translate

2013. február 26., kedd

A mindig késők, avagy kellene egy szervező tábla

Mi, azaz Ő és én, már születésünkkor bekerültünk az Állandóan Késők Klubjába. Ő-nek 3 hétig, nekem 6 napig könyörögtek, hogy végre tiszteljük meg a családunkat azzal, hogy a világra jövünk. Végül nem kis erőfeszítést követően megtettük. És sorsunk megpecsételődött:
Húgomék találka esetén rendszeresen 1 órával korábbi időpontot adnak meg, mint a többi rokonnak (persze tudunk néha pontosak is lenni, és akkor nagy bajban vannak:))
Egyetemi éveim alatt egyszer annyit késtem a könyvekkel, hogy összehívták a könyvtári "főtanácsot" abból a célból, hogy sorsomról/pénztárcámról döntsenek. (Egyébként nem is késtem olyan nagyon sokat, de a maximális 12 könyv kivitelével a büntetés összege is tizenkétszeresére nőtt.)  
Meg merem kockáztatni azt a kijelentést is, hogy többször futottam a pályaudvarról kikanyarodó pécsi busz mellett/mögött, mint ahányszor ültem rajta.
Ő-nek több esetben kikapcsolták a vonalas telefonját, mert az a kis sárga "izét" nem fizette be időben.  (Azóta váltott banki átutalásra.)

És aztán Mi gyerkőcök nevelésére vállalkoztunk, akiknek a sorsa már születésükkor eldőlt: mindketten 1 héttel korábban érkeztek. :)
Mit tehet ilyenkor a szülő? Megpróbál egy tiszta lapot keríteni, és azzal indítani. Erre az elhatározásra pedig egészen pontosan akkor jutottam, amikor Nagyobbik Picinykém beiratkozott a könyvtárba múlt szombaton.  

A tiszta lap ebben az esetben a bejárati ajtónkat (is) jelenti, melyet több mint egy éve már bemázoltam táblafestékkel  (leírása itt olvasható).
Itt pedig a további hozzávalók:


Fém lécek, melyeket pár száz forintért vásároltam.
Igaz, voltak hozzá mágnesek, de én helyette az ikeás kiárusításon szerzett példányokat használtam. 
Végül egy 2013-as havi leosztású naptár, mely jelen esetben a decemberi Éva magazin ajándéka volt. 


A "léceket" lefestettem kék és zöld színnel.  


Majd felfúrtam őket az ajtóra. 
A mágnesekre ráírtam a hét napjait krétafilccel. Ez egyébként egy szuper találmány. Gyönyörűen lehet vele írni, száradás után a krétával ellentétben nem maszatolódik, viszont vizes szivaccsal gond nélkül letörölhető. 


A mágnesekkel tudom rögzíteni pl. a bevásárlólistát, a havi naptár pedig megkönnyíti a heti teendők felírását.  


Mindenkinek szép napot, és jó alkotást kívánok!

13 megjegyzés:

  1. :) :) :) busz... A többi is tetszik, de most ez viszi a pálmát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze többségében a kőszívű sofőr volt, aki nem nyitotta ki nekem az ajtót. Ezért olyan bosszúkat forraltam, hogy legközelebb pontos leszek, és csupa 1 forintossal fogok fizetni (végül nem mertem megcsinálni) :))

      Törlés
    2. Be kéne pótolni családostul. :)

      Törlés
    3. Csak azért nem, mert beszüntették az 1Ft-os pénzérmét. :))

      Törlés
    4. Amilyen drága a buszjegy, gyűtsünk hozzá ötösöket. :D

      Törlés
    5. Legfeljebb ha megint nem merem beváltani, majd alkotok belőlük valamit. :)

      Törlés
    6. Ha lehetne like-olni, akkor most nyomkodnám a gombot. :D

      Törlés
  2. Én is Éva olvasó vagyok :) Meg jógázni is járok! Te milyen "stílust űzöl"? Vagy esetleg Ő jár jógázni?

    Pont a másik táborba tartozom: a pontosok közé. Gimibe több mint egy órát utaztam reggel is meg délután is, ha lekéstem az adott hévet, tuti az első órát is. Úgyhogy a baráti találkozókra is általában időben érkeztem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már több éve előfizető vagyok az Évára. :)
      A jógára még csak szeretnék járni. Valószínűleg gerinc jóga lesz, mert annak az időpontja lenne a legalkalmasabb.
      Lehet, hogy azért vagyok késős, mert minden közel van hozzánk? :) Az oviba, amitől csak egy úttest választ el, mindig mi érünk be utoljára. Viszont ha messzebbre kell menni, akkor általában pontosan érkezünk. :))

      Törlés
  3. ez szuper, nagyon tetszik, nekünk is de kéne! a krétafilc meg zseniális találmány, nem is hallottam eddig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Egyébként a Lidlben annál a kosárnál akadtam rá, ahol az akciósokat is leakciózzák. Eléggé beindított, hogy mennyi mindent lehetne vele kezdeni. Ad az embernek több választási lehetőséget, hogyha megunja, akkor csak törlés, de addig mint egy akrilfesték viselkedik.

      Törlés
  4. Ismét zseniális, már csak nem kellene elfelejteni felírni a teendőket... Nálam itt vérezne el a dolog.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyobbik Picinykém megbízást kapott, hogy jelezze az új teendők felírását. Különben nálunk is hónapokig ugyanaz lenne látható. :))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...