Translate

2013. február 20., szerda

Emlékeztető táblák az újrahasznosítás jegyében

Tudom, haladéktalanul valami saját készítésű dologgal kellene előrukkolnom, de még nem készültem el velük. Igen, nem véletlen a többesszám. :) A héten ezek közül egyet majd meg is mutatok.
És még mindig az előszoba van porondon. Most történetesen az emlékeztető táblák. Karácsonyra én is készítettem egyet ajándékba (itt megtekinthető) az újrahasznosítás jegyében, épp mint az alábbi alkotók.

Szeretem, ha hozhatok magyar példákat, bevallom, nem könnyű. Első dolgom ilyenkor az inspirativ.hu oldalt felkeresni, mert ott jobbnál jobb itthoni ötleteket gyűjtenek össze a számunkra. Szóval le a kalappal előttetek inspiratívos lányok!


forrás
Nem, nem ment el az eszem, tisztában vagyok vele, hogy ez egy adventi naptár. De gondolatban újrahasznosítottam, mert szerintem annyira zseniális ötlet, hogy kár lenne eldugni az év többi részére. Egyszerűen a cetlik túloldalára az aznapi teendők kerülnek. Ha pedig a lapokat bevonjuk lamináló fóliával, akkor használat után elég csak letörölni a feliratot, és következő hónapban újra használható. 


forrás

Amikor maga az ajtó funkcionál üzenőfalként. 


Voila!-1
forrás

Szimpla poháralátétekből számunkra megfelelő nagyságú emlékeztető tábla rakható össze.



forrás
Ha pedig a poháralátét parafa színe nem tetszetős számunkra, akkor elő a festékkel. 
(A "forrás"-ra kattintva az elkészítése tanulmányozható).


forrás

Az itteni tulajdonosok már nagyobban utaznak. Poháralátét helyett tányéralátéteknek adtak új funkciót.




forrás
Itt pedig arra láthatunk példát, amikor a fém háló végzi emlékeztető táblaként. 



Chauk fórumon és Bullentin Board ... végre találtam egy felhasználási összes régi baseball
forrás
Vannak azok puzzle szerűen kirakható játszószőnyegek, melyek egy idő után csak a helyet foglalják. Ilyenkor csak előkapjuk a táblafestéket, majd mázolás után felfúrjuk a falra. Voilá!


forrás
Ha ősi kiságyunk matractartó keretével nem tudunk mit kezdeni, akkor íme egy megoldás!


forrás
Egy ikeás tükör és rengeteg dugó kombinációja!


forrás
A hímzőrámába feszített anyagok már önmagukban is gyönyörűek, de így már hasznosak is. :)


Save your wine coorks! Here's a nifty bulletin board. Bonus points for this one from Home Made, which uses an old door as the frame (that’s by helene
forrás
Utolsóként pedig jöjjön egy félbe vágott ajtó és rengeteg dugó együttélése, melynek nagyságát szemlélve az összes paragrafus kitűzhető. :)


Mindenkinek szép napot és jó alkotást kívánok!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...